لوگو خانه هوشمند آرمینا

آدرس:

تهران - خیابان پاسداران خیابان گل نبی - پلاک 41 - واحد 5 - طبقه 3

تلفن:

3 - 021-22879002
خدمات خانه هوشمند
خدمات خانه هوشمند
در تعریف خانه هوشمند یا Smart Home باید بگوییم خانه هوشمند به مکانی اطلاق می شود که توانایی ارتباط با ساکنین آن را دارد.
قفل هوشمند
قفل هوشمند
قابلیت دریافت کد ، کارت ، اثر انگشت ، کلید مکانیکی ، آلارم داخلی ، قابلیت اتصال به وایفای و کنترل از طریق اینترنت ، باتری لیتیومی قابل شارژ و تشخیص چهره
کلید های لمسی هوشمند
کلید های لمسی هوشمند
کلید های لمسی هوشمند در رنگ های سفید ، مشکی ، طلایی
پنل زنگ آپارتمانی
پنل زنگ آپارتمانی
قابلیت اتصال به وایفای ، مشاهده و کنترل از طریق اینترنت

خانه هوشمند چیست؟

 

در تعریف خانه هوشمند یا Smart Home باید بگوییم خانه هوشمند به مکانی اطلاق می شود که توانایی ارتباط با ساکنین آن را دارد. با پیشرفت تکنولوژی تصور ما از دنیا اطرافمان با تغییرات زیادی بالاخص در چند دهه اخیر مواجه شده است، شاید تا همین چند سال پیش صرف ساخت یک ساختمان مجلل با بهترین متریال به تنهایی یک ویژگی شاخص بشمار می رفت ولی امروزه ساختمان ها چیزی بیشتر از آهن و فولاد و سنگ هستند. 

در دنیای شگفت انگیز اینترنت اشیا ما توقع تعامل با همه چیز راداریم. توقع هیچ تاخیری را نداریم، آسانسور  سریعا باید برای ما مهیا باشد و بمحض ورود درب  با دیدن چهره ما باز شود و سناریوی خوش آمدگویی خانه بطور هوشمند اجرا شود، پرده های خانه هوشمند باید بدانند چه موقع باز و بسته شوند و دمای منزل همیشه روبراه باشد. هنگام شام و استراحت باید سیستم های صوتی و تصویری به موقع عمل کنند و وقتی به آینه نگاه میکنیم باید آخرین وضعیت تندرستی ما را اعلام نماید و سر صحبت را با ما باز کند و از آخرین اخبار روز ما را مطلع نماید. 

دوست داریم کودک خود را همیشه از طریق گوشی همراه ببینیم واز وضعیت ایمنی کامل خانه هوشمند وقتی حضور نداریم مطمئن باشیم. حیوانات خانگی در خانه هوشمند با غذاده های اتوماتیک تغذیه شوند و نبود ما را در خانه حس نکنند. دستیاران صوتی هم همیشه گوش به فرمان اند که آخرین دستورات ما را  اجرا کنند شاید که حوصله کار با نرم افزار گوشی را نداشته باشیم.

بطور خلاصه خانه هوشمند یا هوشمندسازی ساختمان به معنای بکارگیری هوش مصنوعی در ساختمان بمنظور استفاده بهینه از منابع انرژی و ایجاد یک محیط دلچسب و لاکچری برای زندگی راحت تر توام با آسایش و امنیت در خانه هوشمند می باشد.

تمامی این دستاوردها بصورت پروژه های روزانه در سطح کشورمان توسط مهندسین جوان شرکت خانه هوشمند آرمینا در جریان است و ما سعی بر بروز نگه داشتن خود با آخرین تکنولوژیهای کاربردی را داریم. جهت داشتن بهترین خانه هوشمند مشاوره رایگان، برآورد هزینه خانه هوشمند و یا بازدید از شوروم کافیست از طریق واتس اپ و یا شماره های شرکت تماس حاصل بفرمایین.

 بیشتر مطالعه بفرمایین >

 
کلید لمسی ترکیبی خانه هوشمند

کنترل روشنایی​

کلید لمسی هوشمند سری WiFi ساخت شرکت اسمارت مایر ایتالیا بدون نیاز به کنترلر مرکزی و به صورت مستقیم به شبکه خانگی متصل شده و در داخل منزل از طریق WiFi و از خارج از منزل از طریق اینترنت قابل مشاهده و کنترل میباشد. 

کلید هوشمند در مدل های تک پل، دو پل، سه پل، چهار پل و هشت پل عرضه می گردند. برای دیمر ،پرده و سرویس بهداشتی هم کلیدهای مختص آنها در نظر گرفته می شود. کلیدهای ترکیبی با پریز هم در چند مدل عرضه گردیده اند.

کلیدها بصورت سنتی کابل کشی می گردند و نیازی به کابل کشی مستقل و زیر ساخت خاص و یا یک تابلوی برق بزرگ نمی باشد. پس از نصب سخت افزاری کلید که همان طور که توضیح داده شد بصورت کلید سنتی بسته می شود کافیست نرم افزار را بر روی گوشی همراه نصب نماییم و با نگه داشتن یک کلید آن را به حالت چشمک زدن برده تا بتوان آن را به app اضافه نمود. کار با نرم افزار بسیار ساده و در چند دقیقه قابل یادگیری می باشد.

در پروژه هایی هم که کاربر علاقه به حفظ کلیدهای سنتی دارد می توان از ماژول های مبدل سنتی به هوشمند استفاده کرد. این ماژول ها به کوچکی یک قوطی کبریت می باشند و براحتی پشت کلید سنتی نصب می گردند و می توان علاوه بر حفظ حالت سنتی  از طریق نرم افزار موبایل آنها را کنترل نمود.

در پروژه هایی هم که تمامی سر خط ها بدرون تابلوی برق رفته اند و یا جهت کنترل روشنایی محوطه، حیاط و یا لابی که سرخط ها درون تابلوی برق رفته اند از ماژول های رله ای که قابلیت فرمان پذیری از طریق موبایل را دارا می باشند می توان استفاده نمود.

 

انتخاب شما خانه هوشمند با سیم یا خانه هوشمند بی سیم ؟

پریز بی سیم ترکیبی با شارژرخانه هوشمند

پریز هوشمند

پریز هوشمند در دو سری توکار و پرتابل برای کاربردهای مختلف ارائه شده است در مدل توکار میتوان از انواع مختلف دوشاخه با استاندارد های جهانی استفاده کرد. خروجی برق در پریز های هوشمند به صورت دستی از طریق لمس کلید روی آن و همچنین از طریق اپلیکیشن اسمارت مایر در داخل گوشی قابل کنترل میباشد.

در صورتی که تمایلی به استفاده از پریز هوشمند نداشته باشیم می توان از پریزهای ست با رنگ انتخابی کلیدها استفاده بنماییم.

 

 

در مورد پریز هوشمند پرتابل بیشتر مطالعه بفرمایین>

ترموستات هوشمند

کنترل سیستم سرمایش و گرمایش

در ابتدا میبایست دید چه نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی در داخل واحد مورد استفاده قرار می گیرد. جهت کنترل فن کویل که به چیلر و مینی چیلر فرمان می دهند، استفاده از ترموستات هوشمند لمسی پیشنهاد می گردد. نوع سیم کشی آن همانند ترموستات های سنتی می باشد و کاربر علاوه بر کنترل از طریق اینترنت می تواند برنامه های زمانی را نیز به آن اختصاص دهد.

در واحدهایی که سیستم گرمایش از کف و یا پکیج را اجرا می نمایند میبایست درون جعبه کلکتور شیر برقی را قرارداد و فرمان های لازم را از طریق ترموستات به آن صادر نمود.

ترموستات هوشمند همچنین جایگزین خوبی برای کلیدهای سنتی کولر نیز می باشند و فرمان به پمپ و دورهای موتور را براحتی می دهند و کاربر علاوه بر داشتن کنترل هوشمند از طریق دما می تواند از طریق اینترنت نیز کولر را کنترل نماید و یا برنامه های زمانی دلخواه به آن بدهد.

جهت کنترل اسپلیت ها و VRF های سقفی که همگی دارای ریموت کنترل مادون قرمز(Ir) می باشند کافیست از ماژول کنترلر Ir استفاده نمودو این ماژول تمامی کدها را درون خود ذخیره می نماید و کاربر از طریق نرم افزار می تواند فرمان های لازم را صادر بنماید.

 

چگونه کولر آبی را هوشمند کنیم؟

موتور پرده برقی خانه هوشمند

پرده برقی

پرده برقی هوشمند در ابعاد مختلف برای وزن های مختلف پرده ارائه میگردد. پرده برقی در دو مدل بالا/پایین رو و مدل کنار باز شو(یا وسط باز شو) عرضه می گردد. برای کنترل پرده برقی از طریق موبایل می توان یک کلید هوشمند لمسی پرده را استفاده نمود و یا از ماژول کنترل پرده استفاده کرد.

 

در مورد پرده های برقی بیشتر مطالعه بفرمایین>

قفل درب دیجیتال خانه هوشمند اسمارت مایر

قفل هوشمند

قفل هوشمند اسمارت مایر دارای تنوع بالایی می باشند و  برای درب های معمولی، ضد سرقت و شیشه ای طراحی گردیده اند. تمامی قفل ها دارای باتری لیتیومی با دوام بالا بوده و قابلیت کنترل از طریق اینترنت را دارا می باشند. قفل دیجیتال توانایی باز شدن از طریق اثر انگشت، رمز عبور، کارت و کلید مکانیکی را دارا می باشند. در بعضی مدل ها دوربین و مانیتور هم بر روی قفل موجود می باشد و مدل های جدیدتر توانایی تشخیص چهره کاربر را نیز دارند.

این قفل های لاگ های نرم افزاری ورود و خروج بر روی app را نیز دارا می باشند.

 

با انواع مختلف قفل های دیجیتال آشنا بشوید>

سیستم صوتی خانه هوشمند

سیستم صوتی هوشمند

استفاده از یک سیستم صوتی هوشمند و با کیفیت لذت استفاده از خانه هوشمند را دوچندان می کند. با توجه به نیازهای پروژه می توان از سیستم صوتی متناسب بهره برد. در فاز نخست میبایست نوع Player مشخص گردد و از انواع موجود یک گزینه انتخاب گردند، player ها در دو نوع معمولی و دارای صفحه لمسی عرضه گردیده اند و صفحات لمسی هم از ۳ اینچ تا ۱۰ اینچ را شامل می شوند. 

کاربر می تواند از طریق بلو توث و یا Wi-Fi به این Player ها متصل گردد و موزیک خود را بر روی آن بیاندازد، در مدل های لمسی سیستم عامل اندروید بر روی آن موجود هست که می توان از طریق اینترنت هم به دنیای موسیقی دسترسی داشت و یا از طریق SD-CARD و  FLASH به آن فایل های مورد نظر را داد که از طریق آمپلی فایرهای قوی موجود در آن بلندگو ها را تغذیه نمایند.

گام بعدی انتخاب اسپیکر مناسب که بسته به فضا، نوع محیط و کیفیت مورد انتظار از موزیک میبایست بلندگوی مورد نظر را انتخاب نمود.

جهت کنترل سیستم های صوتی و تصویری موجود مانند تلویزیون، سیستم سینمای خانگی و… می توان از ماژول کنترل Ir استفاده نمود. تمامی کدهای مربوطه داخل این ماژول ذخیره می گردند و کاربر از طریق نرم افزار می تواند فرمان های لازم مانند روشن و خاموش کردن و یا کم و زیاد کردن صدا و… را بدهد.

 

 

کدام سیستم صوتی مناسب شماست؟

ماژول مبدل آیفون هوشمند

هوشمندسازی آیفون تصویری

جهت هوشمندسازی آیفون تصویری کافیست یک دستگاه مبدل بر سر راه آیفون تصویری نصب شده در خانه قرار گذاشته شود. نیازی به تعویض آیفون و یاسیم کشی اضافه نمی باشد. چهار سیم اصلی بدرون ماژول مبدل آیفون هوشمند رفته و از آنجا به آیفون تصویری می روند.

شخص با مراجعه به درب حیاط و با زدن زنگ می تواند با شما از طریق گوشی موبایل هوشمند و نرم افزار اسمارت مایر ارتباط برقرار نماید و  میتوانید در صورت نیاز درب اصلی را باز نمایید.

 

اطلاعات بیشتر>

سنسور مگنت درب و پنجره

سیستم امنیتی

بیشترین نقش سنسورها در یک خانه هوشمند فراهم کردن فضای آسایش و امنیت می باشند. سنسورهای حرکتی و مگنت که بر روی درب اصلی واحد نصب می گردند ودر صورت ورود غیر مجاز به خانه به آلارم فرمان می دهند که آژیر هشدار را به صدا در بیاورد و همزمان به کاربر هم بر روی گوشی پیغام اخطار (notification)  ارسال می نمایند.

سنسور دود جهت اطلاع از آتش سوزی و سنسور گاز هم برای نشت گاز همین وظایف را بعده می گیرند.

سنسور نشت آب هم در صورت ترکیدگی لوله و یا نشت غیر عادی آب پیغام های اخطار را ارسال می نماید.

 

 

علاوه بر سنسورها از تنوع و کارکرد بالای دوربین های دیجیتال هم در داخل خانه و هم در فضای بیرون از خانه نیز می توان استفاده نمود. تمامی این دوربین ها دارای SD-Card داخلی می باشند که اتفاقات را می توانند ضبط نمایند و کاربر علاوه بر دیدن آنلاین دوربین به تصاویر آرشیو نیز می تواند دسترسی داشته باشد.

نورپردازی هوشمند

جهت نورپردازی هوشمند در داخل واحد می توان از ریسه های RGBW درون نور مخفی استفاده نمود و با استفاده از کنترلر RGB فرمان های لازم شامل ساخت رنگ های متنوع و یا قابلیت حساس به موزیک، چشمک زن و… را از طریق app  به کنترلر صادر نمود.

جهت نورپردازی محوطه بیرون از ویلا یا ساختمان، می توان نور نما را که درون تابلوی برق رفته را به یک ماژول رله ای متصل نمود و از طریق app فرمان های لازم را صادر نمود. این فرمان ها هم بصورت اینترنتی می توانند داده شوند و هم بصورت برنامه های زمانی که توسط کاربر به app  داده می شوند اجرا گردند.

 

با نورپردازی در خانه هوشمند بیشتر آشنا شوید>

ماژول رله ای 4 کانال خانه هوشمند

کنترل شیر اصلی آب، گاز و جریان برق اصلی

جهت کنترل شیر اصلی آب و یا گاز می توان از شیر بازویی استفاده نمود. شیر بازویی بر روی ورودی اصلی آب و یا گاز واحد نصب می گردد. خوبی شیر بازویی نسبت به شیر برقی این است که در صورت قطع  برق نیازی نیست کاربر بصورت دستی اقدام به باز کردن آن بنماید.

کاربر خانه هوشمند از طریق app هر زمان که خواست می تواند اقدام به قطع و وصل شیر بازویی بنماید و در حالت دیگر می توان آن را حساس به سنسورهای نشت آب و گاز نمود که در صورت نشتی سریعا اقدام به قطع نمایند.

ماژول کنترل برق اصلی سر راه جریان برق اصلی قرار می گیرد و در صورت فرمان کاربر از طریق نرم افزار اقدام به قطع برق می نماید.

شیشه هوشمند

کنترل مشاعات شامل درب پارکینگ، روشنایی محوطه و استخر

درب پارکینگ را از دو طریق ماژول پخش RF و یا از طریق ماژول رله ای می توان از طریق app کنترل نمود.

جهت کنترل سیستم روشنایی محوطه میبایست تمامی خطوط بدرون تابلوی برق بروند و از طریق ماژولهای رله ای فرمان قطع و وصل داده شود. این فرمان هم از طریق اینترنت توسط کاربر و یا برنامه های زمان بندی جهت شبیه سازی حضور در منزل می توانند داده شوند.

جهت کنترل پمپ های آب ویلا که برای پر کردن آب استخرها و یا گرم کردن آنها کاربرد دارند استفاده از ماژولهای رله ای پیشنهاد می گردند.

 

با یک ویلای هوشمند از نزدیک آشنا شوید> 

نرم افزار خانه هوشمند

غذا دهی به حیوانات خانگی

دستگاههای اتومات جدید اسمارت مایر جهت غذا دهی به حیوانات خانگی هم از طریق اینترنت و هم برنامه های زمان بندی کاربرد دارند. این دستگاهها برای غذا دهی به سگ ، گربه و ماهی بصورت جداگانه ساخته شده اند.

پروژه های اخیر شرکت خانه هوشمند آرمینا

پروژه شهرک غرب

پروژه شهرک غرب

پروژه هوشمندسازی شهرک غرب : در پروژه هوشمند سازی واقع در بلوار دریای شهرک غرب که با استفاده از تجهیزات اسمارت مایر ایتالیا صورت گرفته، نخست کلیه کلیدها بصورت لمسی تعبیه گردید سپس با استفاده از ترموستات های هوشمند لمسی ...

چرا خانه هوشمند آرمینا؟

برای شروع یک تجارت موفق می بایست از شرکای تجاری قوی و مورد اعتماد کمک گرفت. امروزه در سطح بازار خانه هوشمند برندهای مختلف با کیفیت و آپشن های متنوعی عرضه می گردند که عمدتا شباهت های بسیار زیادی بهم دارند و در صورتی که بحث قیمت را وارد معادله کنیم عمدتا با شرایط پیچیده ای مواجه می شویم. در این نوشتار بدنبال آن هستیم که تفاوت های برند مورد استفاده شرکت خانه هوشمند آرمینا را با سایر برندهای موجود در بازار خانه هوشمند بنحوی گویا و بدون جانبداری و بصورتی علمی کنکاش کنیم تا کمکی شایان به علاقمندان به فعالیت در بازار خانه هوشمند در کشور عزیزمان بنماییم. در عبارات پیش رو بتفصیل به این موضوع می پردازیم.

      ادامه مطلب  >


خانه هوشمند

چرا خانه هوشمند آرمینا؟

محصولات خانه هوشمند

کلید لمسی 8 پل خانه هوشمند
کلید لمسی هوشمند
فرستنده امواج مادون قرمز خانه هوشمند
ماژول کنترل IR
پنل زنگ آپارتمانی خانه هوشمند
پنل زنگ آپارتمانی
سنسورهای بیسیم خانه هوشمند
سنسورها
ماژول مبدل آیفون هوشمند
مبدل آیفون تصویری هوشمند
TP10_2020_1
تاچ پنل دیواری
سوکت پریز بی سیم خانه هوشمند
پریز هوشمند
CAM
دوربین دیجیتال IP
ماژول مبدل سنتی به هوشمند
ماژول مبدل
R42022
ماژول رله ۴ کانال
قفل درب دیجیتال خانه هوشمند
قفل دیجیتال
آینه هوشمند
آینه هوشمند
TH2W
ترموستات هوشمند
آژیر خانه هوشمند
آژیر هوشمند
شیر بازویی بی سیم خانه هوشمند
شیر بازویی
موتور پرده برقی خانه هوشمند
پرده برقی هوشمند
نور پردازی داخلی خانه هوشمند
لامپ RGB
سیستم صوتی خانه هوشمند
سیستم های صوتی
شیشه هوشمند
شیشه هوشمند
نرم افزار خانه هوشمند اسمارت مایر
اپلیکیشن موبایل

سوالات متداول

خیر، نسل جدید سیستم های خانه هوشمند که توسط اسمارت مایر معرفی گردیده اند نیازی به استفاده از یک کنترلر مرکزی جهت هوشمندسازی ندارند و با استفاده از پروتکل Wi-Fi به مودم معمولی خانه متصل می گردند. 

برآورد هزینه بستگی به میزان آپشن هایی دارد که شما در پروژه در نظر می گیرید. از آنجایی که نیاز به یک سیستم کنترلر مرکزی نداریم و تجهیزات از طریق مودم خانه متصل می شوند، می توان هر یک از محصولات را به تنهایی و یا ترکیبی با هم استفاده نمود.
معمولا شروع قیمت دهی در خانه هوشمند با سیستم کنترل روشنایی شروع می شود، عمدتا بخاطر زیبایی بسمت استفاده از کلیدهای لمسی می رویم و برای کنترل هزینه ها سعی در استفاده از کلید با تعداد پل بالا داریم، بعنوان مثال قراردادن کلیدهای لمسی ۸ پل امکان خوبی برای فضاهایی با تعداد سرخط بالا مانند فضای هال و پذیرایی دارند. برای اتاق خواب ها هم کلیدلمسی ۳ و یا ۴ پل هوشمند پیشنهاد می گردد. ممکن است در پروژه ای کارفرما فقط نیاز به کنترل سیستم روشنایی هال و پذیرایی داشته باشد در این صورت پروژه با حدود ۹۵ دلار جمع می شود و اگر تمایلی داشت کلیدهای اتاق خواب ها را هوشمند می کند و یا بعهده ساکنین نهایی می گذارد.
قیمت تمام شده یک پروژه ۱۰۰ متری از حدود ۹۵ دلار شروع می شود و می توان در چندین سطح قیمت گزاری را انجام داد، در صورت قراردادن کلیدهای هوشمند در دو اتاق خواب فرضی و آشپزخانه این قیمت تا ۲۹۰ دلار افزایش پیدا می کند. اگر سعی در کنترل سیستم اسپلیت و استفاده از کنترلر مادون قرمز باشد تا ۳۴۰ دلار قیمت بالا می رود و به یک آیتم قابل قبول میرسیم. در صورت اضافه کردن آپشنهایی مانند قفل درب دیجیتال، هوشمندسازی آیفون تصویری و… قیمت تمام شده بالاتری داریم که بازهم تاکید می کنیم بنابر میزان نیاز آپشن ها، سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده می توان به یک راه حل عالی دست پیدا نمود.
جهت مشاوره رایگان تلفنی و یا حضوری در دفتر کافیست از طریق واتس اپ و یا شماره های شرکت تماس حاصل بفرمایین.

بله، هر یک از محصولات به تنهایی قابل استفاده می باشند و نیازی به تهیه کل سیستم نمی باشد. بعنوان مثال در یک پروژه کارفرما صرفا نیاز به کنترل روشنایی فضای هال و پذیرایی دارد، در این مورد با گذاشتن یک کلید لمسی ۸ پل در پذیرایی به کنترل کامل روشنایی می پردازد و یا اگر فقط کنترل اسپلیت ها مد نظر می باشد، با گذاشتن کنترلرهای مادون قرمز در محیط به تنهایی این امر قابل انجام هست.

بله، در صورت قطع اینترنت صرفا ارتباط از راه دور قطع می گردد و تجهیزات خانه هوشمند با استفاده از پروتکل وای فای به فعالیت خود از طریق مودم ادامه می دهند.

بله، شرکت خانه هوشمند آرمینا نمایندگی رسمی و انحصاری اسمارت مایر ایتالیا و با بیش از یک دهه فعالیت می باشد. تمامی محصولات شرکت پس از تست کیفیت در شرکت با لیبل گارانتی آرمینا عرضه شده و گارانتی یک ساله بهمراه خدمات پس از فروش ده ساله می باشند.

شاید شروع ترسیم ما از یک خانه هوشمند با کنترل سیستم های روشنایی آن گره خورده باشد زیرا که مهم ترین ارتباط ما با روشنایی منازلمان میباشد. به چند طریق می توان این مهم را پیش برد، استفاده از کلیدهای لمسی که خود دارای تنوع بالایی هستند و می توان بجای کلیدهای سنتی آنها را استفاده نمود اولین راه حل بنظر میرسد.
این کلیدها برای مقاصد مختلف استفاده می شوند، بعنوان مثال کلیدهای هشت پل برای هال و پذیرایی و کلیدهای ۴ پل برای آشپزخانه و سه پل برای اتاق های خواب راه حل خوبی بنظر می رسد. برای سرویس های بهداشتی هم کلیدهای مخصوص طراحی گردیده و حتی امکان دیم کردن هم در فضاهای مورد نیاز میتوان استفاده نمود. ظاهر شکیل و زیبا و رنگ بندی متنوع بهمراه هوشمندی لذت استفاده آن را دو چندان می کند.
در ساختمان هایی که نیاز به حفظ کلیدهای سنتی داریم و صرفا می خواهیم آنها را هوشمند کنیم و از طریق نرم افزار به آنها دسترسی داشته باشیم و یا از راه دور کنترل کنیم، استفاده از ماژولهای مبدل سنتی به هوشمند که پشت کلیدهای سنتی نصب می گردند راه حل خوبی بنظر میرسد.
برای کنترل روشنایی محوطه در پروژه هایی که باغ و آلاچیق تعریف شده و یا محیط هایی که علاقمند نیستیم در آنها کلید استفاده نماییم، انواع رله ها در تابلو برق به کمک ما میرسند. رله های تک کانال، دو کانال و ۴ کانال درون تابلوی برق نصب می شوند و از روی نرم افزار به کنترل سیستم روشنایی میتوان پرداخت

بنا بر تنوع سیستم های مورد استفاده دو راه حل کلی می توان پیشنهاد نمود
I. استفاده از ترموستات هوشمند:
در پروژه هایی که سیستم گرمایش از کف داریم و یا پکیج کار شده است و می توان فرمان به جعبه کلکتور(که نقش تقسیم آب گرم را بر عهده دارد) و یا ساختمان هایی که فن کویل دارند و چیلر و مینی چیلر آنها را تغذیه می کنند، استفاده از ترموستات هوشمند بهترین راه حل هست. ترموستات هوشمند در مدل های لمسی و غیر لمسی و رنگ بندی متنوع عرضه می گردد و امکان کنترل سیستم بصورت دستی و یا از طریق نرم افزار را دارند و در صورتی که ساکنین واحد بخواهند از طریق اینترنت وراه دور می توانند به کنترل کامل سیستم بپردازند.
II. استفاده از کنترلر مادون قرمز:
جهت کنترل اسپلیت ها و ترموستات های نصب شده غیر هوشمند در واحدها می توان از این ماجول استفاده نمود. این دستگاه کلیه فرامین ریموت را درون خود ذخیره می کند و کافیست آن را در محلی که سیستم سرمایشی/ گرمایشی نصب شده است قرار دهید تا بتواند با ارسال فرامین به کنترل آن بپردازد.

دیگر نیازی به داشتن انبوهی از ریموت کنترلرهای مختلف و نگه داشتن آنها ندارید کافیست برای کنترل تلویزیون، سیستم پخش موسیقی، دی وی دی پلیرها ، رسیور و… یک ماجول کنترلر مادون قرمز را روی میز تلویزیون و یا در منطقه ای نزدیک به آنها قرار دهید تا بتوانید از روی نرم افزار به کنترل کامل آنها بپردازید.
این ماجولها کدهای ریموت ها را بصورت کامل درون خود ذخیره دارند و هنگامی که شما از روی نرم افزار صدای تلویزیون را کم و زیاد میکنید و یا کانال را تعویض می کنید سریعا فرامین را منتقل مینمایند.

آیا تابحال شده یکی از نزدیکان پشت در خانه منتظر بمانند تا شما برسید و فکر کرده باشین که خوب میشد اگر میتونستین ایشان را بدرون منزل از راه دور هدایت کنید؟
نگهداری و حمل کلید آپارتمان و یا جا گذاشتن آن همواره یکی از دغدغه های ما میباشد. امروزه در خانه هوشمند با استفاده از قفل های دیجیتال این امری میسر و راحت شده است . کنترل از راه دور این قفل ها از طریق اینترنت یکی از بهترین مزیت های این قفل ها میباشد. همچنین شما می توانید با اسکن صورت خود، اثر انگشت و یا کارت های لمسی درب را باز نمایید.

باز و بسته شدن پرده ها همزمان با طلوع و غروب آفتاب تجربه لذت بخشی از خانه هوشمند در پی دارد. همین طور میتوان برنامه زمانی به پرده ها داد و یا از طریق نرم افزار به کنترل آنها پرداخت. با نصب ریل مخصوص پرده برقی و استفاده از موتورهای پرده برقی می توان هم از طریق کلید لمسی پرده برقی و هم از طریق نرم افزار بهکنترل پرده برقی پرداخت. موتور پرده برقی در دو مدل کنار رونده (برای پرده های معمولی که به چپ و یا راست جمع می شوند) و بالا پایین رو( برای پرده زبرا و پرده های لوردراپه) استفاده می گردد.

در یک خانه هوشمند می توان انواع دوربین های indoor و Outdoor را استفاده نمود و از طریق نرم افزار در هر زمان به مشاهده آن پرداخت. دوربین ها نیاز به استفاده از NVR ندارند و دیتای مورد نظر را درون خود ذخیره میکنند و میتوان آنها را از طریق گوشی هوشمند چک نمود.
برای مراجعین به درب آپارتمان هم چشمی درب دیجیتال قرار داده شده که با زدن زنگ آن بصورت صوتی و تصویری می توان با مراجعه کننده ارتباط برقرار نمود و این امر از طریق اینترنت هم بسادگی قابل انجام می باشد.
برای مراجعین به درب ساختمان هم گزینه هوشمندسازی آیفون تصویری وجود دارد. مهم نیست که چه برندی از آیفون تصویری نصب شده است، فقط کافیست این ماجول به پنل داخل واحد نصب گردد، مراجعین با زدن زنگ آیفون میتوانند با ساکنین واحد ارتبط صوتی برقرار کنند و ساکنین ضمن دیدن تصویر آنها امکان باز کردن درب ساختمان را دارند.

داشتن یک دزدگیر خوب و حرفه ای بر روی واحد امنیت و آرامش ساکنین خانه هوشمند را فراهم می آورد. سنسورهای حرکتی در محل های ورودی نصب می گردند و سنسورهای مگنت بر روی درب و پنجره. در صورت باز شدن درب و یا پنجره و حضور فرد درون واحد، آلارم به صدا در آمده و همزمان به گوشی هوشمند ساکنین پیغام ارسال می شود.
برای نشت گاز و آب و انتشار دود هم سنسورهای مناسب در نظر گرفته شده است که در صورت احساس خطر به آلارم فرمان میدهند و از طریق گوشی هوشمند هم ساکنین را مطلع میسازند.

ساکنین خانه هوشمند تنوع بالایی برای انتخاب پخش کننده موسیقی دلخواه دارند. انواع پلیرها با داشتن صفحه های لمسی و پذیرا بودن مموری های مختلف و همچنین امکان دریافت فایل از طریق گوشی های هوشمند در انتظار استفاده می باشد. کافیست یک موسیقی روی گوشی خود اجرا نمایید و آن را روی پلیر بندازید تا از طریق اسپیکرهای قدرتمند و با کیفیت بالا پخش شود. اسمارت مایر تنوع بالایی جهت انتخاب پلیرهای حرفه ای بهمراه اسپیکرهای حرفه ای عرضه مینماید که بنا بر پروژه تعریف و مشخص می گردند.

تابحال به فکر رفتین اگر یک مراسم جشن تولد داشتین و برای سورپرایز میهمانان با لمس یک دکمه چراغ ها همگی خاموش شوند و سیستم رقص نور بکار بیافتد و یک موزیک پر انرژی پخش شود؟
جواب این سوال در استفاده از برنامه های نرم افزار خانه هوشمند هست. هر برنامه ای که بخواهید با ابتکار و سلیقه خودتان و بر روی گوشی هوشمند تعریف و اجرا میشود و یک محیط دلچسب برای شما ایجاد می کند.
حتی اگر سیستم آبیاری دارین و برنامه زمانی می خواهید که بطور مرتب حواسش به گل و گیاه شما باشه باز هم میشود به سیستم اعتماد کرد و یا اگر مسافرت رفتین و میخواهین برنامه شبیه سازی حضور در منزل اجرا کنین تا امنیت بیشتری برای واحدتان تامین کنین میشود در این سیستم به آن جواب داد.

Call Now Button